SERIUS BABY 2009 GIVEAWAY

Posted on Rabu, Disember 23, 2009 by sYaFiQa

hehehe....ari ni aku godek2 carik lg contest... & dah jumpe....



SERIUS BABY 2009 GIVEAWAY

Sticky Mode..(new entry plz scroll down)

Sempena birthday ibu Rifqi yang ke 29
Syarat2 adalah seperti berikut...

Jd follower ibu Rifqi and add blognye kat korangnye list....
Tepek banner yang dicipta khas untuk contest ni kat sidebar korang…
Buat entry tajuk macam entry yang I buat ni..
Contest ini terbuka kepada anak korang yang berusia 1 hari hingga la 3 tahun...
Ini paling wajib ni!!!Sila tepekkan pic sicomel korang dengan wajah yang serius...letak pic yang sangat2 serius je. 
 


 
 


 

Nama : Muhammad Ariq Darwisy Bin Mohd Ridhuan
D.O.B : 27 Disember 2008
Umur : 11 Bulan ++
 
Pastu letak la nama penuh anak korang ,tarikh lahir n umur diaorang sekarang...
Make sure ur entry link back to ibu Rifqi..
Tarikh tutup penyertaan before
31st December 2009

itu jer...senang je..

1 tukang komen:

Rifqi Zuhairi says:

Dah jengah dah..tenkiu..

Penaja Bersama.....