Siapa kah mereka sebenarnya????

Posted on Rabu, Mei 26, 2010 by sYaFiQa

Salam...
Beberapa minit yang lalu baru jer beredar seorang yang mendakwa dia dari Khasmir yg membantu memungut derma untuk org2 Islam dari sana. Ummi naik tensen melayan org semcm ni yang boleh dikatakan setiap bulan akan muncul depan pintu opis untuk meminta derma. bukan tak nak beri tapi bila dah beri tiap2 bulan muka dia jer yg muncul, pah tu minta mcm2 cth baru je td mintak duit tiket untuk balik KL RM39, dulu mintak derma dlm bentuk cek, xnak la 10 atau 20 hinggit tp dlm ratus2... huh, naik geram jugak ummi nih!. mentang2 la ummi duk dlm bilik, dia hingat gaji ummi ni tinggi sgt ker?...

Ummi ingat lg dulu 2nd bos Ummi pernah bg cek ke dia dlm 100 ke 200 mcm tu la, pahtu muka dia jer yg muncul tiap2 bulan jugak la. dah la bos Ummi x bg tampal kt depan pintu utk pemungut derma tidak dibenarkan masuk...Ummi gak la yg kena mengadap diorg nih! kalu x byk songel, x per la jugek! bukan sorg dua tp byk sgt, x terlayan rasanya...

tlg la saper2 yg ade idea utk selesaikan masalah nih!...bengang2!

0 Responses to "Siapa kah mereka sebenarnya????":

Penaja Bersama.....