Minat punye pasal

Posted on Selasa, Julai 05, 2011 by sYaFiQa

salam....ummi tiba2 jer terasa nk bertanam. dulu jaman bujang dulu ade juga tanam pokok bunga tp skrg payah cikit coz anak2 masih kecil (alasan??) yela, nak kuar dr umah pon payah coz ade jer yg nak ikut. kalau x merewang dalam rok(bahasa ganu nih -semak) xsah ler. kat depan lak byk batu2 besar. kalau ajak diorg kuar sah2 dah la kena pakai trek suit lg coz kena berkejar-kejaran lg. huh....penat lol.... so, jadinya ummi cilok la pokok paku-pakis yg tumbuh kat kwsan umah n tanam kat dlm bekas kaca.
Ummi kidnap walid punyer balang kaca
Yang ni ummi cilok pokok tok mama punyer. mekasih tok mama

amacam? cantik tak??

harap2 idup segar-bugar la hendaknya. gel tu dah lama beli tp xde mood lak nk bertanam sblm ni.

0 Responses to "Minat punye pasal":

Penaja Bersama.....