Beskal Baru

Posted on Rabu, September 28, 2011 by sYaFiQa

Salam....tiba2 terasa nk berbloging semula. hehehe...rindu kat rakan blogger semua. sbenornya nk update citer anak2 yg x penah habis. dua2 dah makin besar dan berbagai ragam. baru 2orng pun dah tunggang langgang umah rasanya. hehehe.....Ariq dah pandai berkata2 dan asyik tanya dan beritau mcm2 kat Ummi dan walid. amir pulak dah boleh menyebut perkataan yg mudah2. Alhamdulillah. sejak masuk taska diorg ni mmg sgt lasak dan tak pandai duk diam. mmg selalu la tercabar keimanan Ummi & Walid. 

sebenarnya dah lama nak beli hadiah kat budak berdua ni, kesian juga asyik duk naik beskal lama yg tayarnya bakal terbelah dua. so, Ummi & Walid pon buat keputusan nk belikan diorg beskal baru.. Jom jenguk..

Ni la beskal lama

tengok, hepi jer diorang bleh basikal baru, 2 org bleh naik

Amir try kayuh...tp x sampai lak kaki dia. huhuhuuu

Cantik tak beskal saya??

aksi PEACE... hehehe...

Peace!!

2 Responses to "Beskal Baru":

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ says:

sedap dh bleh beskal baru..
beskal kak alya sepupu die dh main,
nk yg baru ler tew,, ;-p

sYaFiQa says:

boleh la beli beskal baru...dpt bonus kan...hihihihiii

Penaja Bersama.....