Ariq

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Amir

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

CUTEST BABY IN BLUE CONTEST

Posted on Isnin, November 09, 2009 by sYaFiQa

Ni contest aku baru jumpa. so, sebab malas n xde mood nk wat keje aku pon nk try join gak la....





 Sempena meraikan
5th Anniversary diorang on 17th November 2009, E.L.I.Z.A dengan kecik besar hati ingin organized :


CUTEST BABY IN BLUE CONTEST


secara rasminya contest ini dilancarkan dari:
24 October 2009 hingga 17 November 2009



JOM TENGOK TERMA & SYARAT-SYARAT PENYERTAAN :


1. Terbuka kepada kesemua blogger yang menjadi follower saya secara langsung & tak langsung ~ jadi dah


2. Dengan Sukahati dan rela hati menjadi FOLLOWER saya di Blog ini ~ dah ciap


3. Linkkan -elizakru.blogspot.com di blog anda ~ dah ciap


4. Sila Add kan Banner Contest di side bar blog memasing...banner tersebut mestilah di link kepada entry contest ini ~ dah ciap


5. Sila buat special entry utk contest ini dan upload 1 keping gambar anak uols in blue..tak kisah la pakai baju biru ke, kasut biru ke, as long ada biru ~ gambar ni Ariq duduk dalam stroller biru. Leh tak ek? ~ dah ciap 


Nama Baby : Muhammad Ariq Darwisy Bin Mohd Ridhuan 
Umur : 10 Bulan 13 hari





6. Sila link kan url blog anda di comment saya ini bagi memudahkan saya melihat pernyertaan anda. ~ dah ciap


7. Pemenang akan dipilih oleh juri profesional berdasarkan kecomelan baby dan kualiti gambar serta gambar yg menarik perhatian juri


8. Had umur baby uols :- newborn ~ 5 tahun


9. Oleh sebab ini kali yg ke 5 punye anniversary, so akan ada 5 pemenang ..hadiahnya? tungguuuuu.........


p/s: Jangan lupa tulis nama dan umur baby uols ye!

2 Responses to "CUTEST BABY IN BLUE CONTEST":

e.l.i.z.@ says:

Salam,
boleh je as long ada biru =D

overall, lulus >_<

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ says:

hikhik..baby in blue stroller

gud luck!!!!

Penaja Bersama.....