Rahsia Jins Shamsuddin

Posted on Isnin, April 11, 2011 by sYaFiQa

From Google...


Salam....mlm td sesambil layan bebudak ni sempat tengok rancangan Rancangan Motivasi Bual Bicara "Mata Ke Hati " ini menyaksikan Prof Dr Muhaya Mohamad sebagai Pengacara  yg menjemput Tan Sri Jins Shamsudin sebagai tetamu... Beliau berkongsi petua supaya kekal sihat & bertenaga...
  1. Bangun awal pagi (ni kdg2 liat juga nih...hehehe)
  2. Bykkan berjalan kaki @ bersenam. pada usia beliau sekrg beliau cuma berjalan kaki pd waktu pg di kawasan rumah ajer (aku jln dlm umah jer...hihihihii)
  3. Makan makanan seimbang. beliau makan nasi + ikan + sayur & buah-buahan. beliau diajar makan pisang oleh ibunya sejak kecil lg. (payah sikit nk makan buah ni, xtau la sebab per??)
itu aje la yg sempat dengar....

2 Responses to "Rahsia Jins Shamsuddin":

e.l.i.z.@ says:

org cina selalu amalkan mcm tu kan..kita org melayu teramat la jarang..

semua buah ke tak suka mkn?

sYaFiQa says:

ye la...Org Melayu ni malas sikit...hehehe... sy pon mcm tu. mkn juga tp nk boleh makan tu yg payahnya, selalu je lupa...

Penaja Bersama.....