FACEBOOK WILL END ON MARCH 15th!

Posted on Rabu, Januari 12, 2011 by sYaFiQa

Salam....hmm...skrg org duk bising pasal FB akan ditamatkan penggunaan nya. mcm2 reaksi yg bleh tengok n dengar. ade yg suka, malahan ramai gak yg keciwa...bg Ummi....hmm...xkisah sgt tp Fb ni byk gak la membantu utk ummi jumpa semula kawan2 lama kat sekolah n kolej. boleh la kami bertukar2 cerita n tahu pasal kehidupan masing2 lepas belajar. ni link utk berita penutupan FB ni Link

2 Responses to "FACEBOOK WILL END ON MARCH 15th!":

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ says:

ye dop...?
nawok je tu op.. :P

sYaFiQa says:

tah ler...dulu yahoo yg sibuk2 nk tutup email dia tp sampai skrg ade jer...tgu n lihat aje la

Penaja Bersama.....