Putera Ummi Yang Sgt Rajin...

Posted on Rabu, April 06, 2011 by sYaFiQa

salam... ni cerita lama...x sempat nk update blog selalu coz brukbend selalu je bertukar mcm ciput....
Nak citer pasal Putera Ummi yg sulong ni, tersangat la rajin. Ummi minta tlg dia bw bakul yg penuh kain, so Ariq pon heret la telinga bakul tu. Sampai kt penyidai Ariq punye la rajin siap tlg sidai lg. Wah...bagus betul. Ummi pon apa lg siap puji2 la Ariq, makin rajin la dia nk sidai baju... hehehe...Ariq ni kalu nk mintak tlg kena la puji2 dulu baru la dia rajin...hehehe... Jom layan gambor2...

tengok la Ariq yg rajin ni..

see...kain yg Ariq sidai....

tengah khusyuk sidai kain...

Ummi suruh stop, tp xnak lak....

kain2 yg Ariq sidai...kira ok la tu..

nak buat juge....
nk suruh amik kain lg...hehehe....

So, itu la citernya....so sweet kan??

2 Responses to "Putera Ummi Yang Sgt Rajin...":

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ says:

sejuk perut ummi mengandung kan.. =)

sYaFiQa says:

hehehe...Alhamdulillah, harap2 kekal sampai bila2... tq

Penaja Bersama.....